Holiday :))))))

I am away

• 1
  • 2
  • 3
  • Seite 3 von 3
[B§] Skywalker
Allround God
Betreff:

Re: Holiday :))))))

· 
Gepostet: 19.04.2009 - 10:42 Uhr  ·  #17
Der kommmt nimma...
Beast
Serious User
Betreff:

· 
Gepostet: 01.05.2009 - 20:20 Uhr  ·  #18
Doch, Jobe ist zurück, juhu :welcome1:

However, Jobe is back, juhu :welcome1:
jobe
Evil Genius
Herkunft: UK
Homepage: myspace.com/paulpd…
Betreff:

· 
Gepostet: 05.05.2009 - 22:34 Uhr  ·  #19
JUHU hehe, yep back.

I had a lovely holiday, 32 C in Brisbane, 32 C in Singapore, and of course the UK -2 C. If you can get the chance then go to Aus, its lovely and a very modern country, good weather and fantastic beaches. Some really good surfing places, but I dont surf. Lots of deadly creatures, I will post some pictures a little later.

As for HLDM I was getting a little tired of it before I went away, sometimes you can have too much of a good thing. But I will still play, but not as often as before, partly due to a lack of interest right now and over playing it. But I am very happy to play with the suckers.

Anyway guys good to be playing again and C U online for a game soon.
jobe
Evil Genius
Herkunft: UK
Homepage: myspace.com/paulpd…
Betreff:

· 
Gepostet: 05.05.2009 - 22:36 Uhr  ·  #20
Juhu hehe, yep zurück.

Ich hatte einen schönen Urlaub, 32 C in Brisbane, 32 C in Singapur, und natürlich die UK -2 C. Wenn man die Chance, dann gehen Sie zu Aus, seinen schönen und ein sehr modernes Land, schönes Wetter und fantastische Strände. Einige sehr gute Plätze Surfen, aber ich dont surfen. Viele tödliche Kreaturen, werde ich nach ein paar Bilder ein wenig später.

Was HLDM Ich war immer ein wenig müde, bevor ich ging, manchmal können Sie sich zu viel des Guten. Aber ich werde immer noch spielen, aber nicht so oft vor, was zum Teil auf einen Mangel an Interesse und jetzt über sie zu spielen. Aber ich bin sehr froh, zu spielen mit dem Sauger.

Auf jeden Fall gute Jungs zu spielen und wieder CU online für ein Spiel schnell.
Zero
Serious User
Herkunft: Manchester
Betreff:

· 
Gepostet: 05.05.2009 - 23:16 Uhr  ·  #21
Good to hear you are ok :) ive not played for a long time, too busy with life, but I will try and play more with you and the bloodsuckers ! the best clan... EVER !!

I dont have much gaming time these days, if I do, its usually xbox,I just wish you could all have xboxes :(

I do miss playing with you all :(

best wishes and peace my friends !!
  • 1
  • 2
  • 3
  • Seite 3 von 3
Gewählte Zitate für Mehrfachzitierung:   0

Registrierte in diesem Topic

Aktuell kein registrierter in diesem Bereich

Die Statistik zeigt, wer in den letzten 5 Minuten online war. Erneuerung alle 90 Sekunden.