Killbox feedback topic

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Seite 3 von 5
dynas
Clan Member
Avatar
Geschlecht:
Alter: 50
Homepage: space-in.de
Beiträge: 2718
Dabei seit: 01 / 2006
Betreff:

Re: Killbox feedback topic

 · 
Gepostet: 26.10.2006 - 19:36 Uhr  ·  #17
nice idear ^^
hehe - lol
Carioca
Administrator
Avatar
Geschlecht: keine Angabe
Herkunft: Kreuzlingen
Homepage: half-life-gaming.n…
Beiträge: 1716
Dabei seit: 01 / 2006
Betreff:

Re: Killbox feedback topic

 · 
Gepostet: 26.10.2006 - 20:19 Uhr  ·  #18
lol, think i need some special shoes to walk on this floor. Maybe some shoes of Lego. So that i can walk only left/right and front/back, but not diagonal, hehe. But nobody can shot me down than.... ^^
steambob
Serious User
Avatar
Geschlecht: keine Angabe
Herkunft: München
Beiträge: 681
Dabei seit: 06 / 2006
Betreff:

Re: Killbox feedback topic

 · 
Gepostet: 26.10.2006 - 23:10 Uhr  ·  #19
the lego map looks really promising
dont forget to put some weapons, not only physics LOL
HARDCOREKILLERNL
Small Genius
Avatar
Geschlecht: keine Angabe
Herkunft: netherlands
Beiträge: 23
Dabei seit: 10 / 2006
Betreff:

Re: Killbox feedback topic

 · 
Gepostet: 27.10.2006 - 18:08 Uhr  ·  #20
legoboots whahahahaah klik and youre stuck lol , then i will kill you lol . i alwas put weapons in map except rpg ,poo weapon .i think the physics ar not strong (impact damage) need to find right settings for that ,that allot of testing :( .
steambob
Serious User
Avatar
Geschlecht: keine Angabe
Herkunft: München
Beiträge: 681
Dabei seit: 06 / 2006
Betreff:

Re: Killbox feedback topic

 · 
Gepostet: 27.10.2006 - 19:29 Uhr  ·  #21
i think you can change mass scale in properties of prop_physics (or whatever) from 0 to some number

it will be good to see physics in your maps (i was kidding about the weapons - i am sure u'll include them) :-)
HARDCOREKILLERNL
Small Genius
Avatar
Geschlecht: keine Angabe
Herkunft: netherlands
Beiträge: 23
Dabei seit: 10 / 2006
Betreff:

Re: Killbox feedback topic

 · 
Gepostet: 27.10.2006 - 20:13 Uhr  ·  #22
thanks steamb .oke guys i have uploaded dm_killbox_beta its ready for testing
[el] Gringo
Serious User
Avatar
Geschlecht: keine Angabe
Herkunft: WORLD EU DE NRW GT
Homepage: electro1337.de
Beiträge: 724
Dabei seit: 07 / 2006
Betreff:

Re: Killbox feedback topic

 · 
Gepostet: 27.10.2006 - 20:24 Uhr  ·  #23
where can it be tested?
Sayris
Universe User
Avatar
Geschlecht: keine Angabe
Herkunft: Neuwied
Homepage: bloodsuckers.de
Beiträge: 809
Dabei seit: 05 / 2006
Betreff:

Re: Killbox feedback topic

 · 
Gepostet: 27.10.2006 - 23:40 Uhr  ·  #24
looks pretty good :)

it would be nice if we could build different gravity areas in hl2 like in serious sam or prey.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Seite 3 von 5
Gewählte Zitate für Mehrfachzitierung:   0

Registrierte in diesem Topic

Aktuell kein registrierter in diesem Bereich

Die Statistik zeigt, wer in den letzten 5 Minuten online war. Erneuerung alle 90 Sekunden.