Clansite & HLstatsX link??

Carioca
Administrator
Herkunft: Kreuzlingen
Homepage: half-life-gaming.n…
Betreff:

Clansite & HLstatsX link??

· 
Gepostet: 04.08.2006 - 13:20 Uhr  ·  #1
hi guys,
am i blind or do i not find the clanmembers and HLstatsXsite link? Or is this board not ready till now? Or... it will not be linked?? But this board is cool, i realy like it. I think the most clicked link on our old site was the forum button, so its enough to host only a board. All infos can also be linked here...
greetings to all,
Carioca

PS: i am to lazy now to write in German too ^^
Nelson
Rainbow User
Herkunft: Norderstedt
Homepage: phpkit-award.de
Betreff:

Re: Clansite & HLstatsX link??

· 
Gepostet: 04.08.2006 - 13:37 Uhr  ·  #2
tztz

schreibs halt gleich in Deutsch :P

Ich füge auf der portal seite noch was ein
Carioca
Administrator
Betreff:

· 
Gepostet: 04.08.2006 - 14:54 Uhr  ·  #3
I will write my postings first in English, than in German if i have time, standart is english i read on the main side. Its also more easy for the online translator to translate from English to German, than German to English, cause we use to often slangs...

standart language is english steht da auf der Hauptseite.... Ich werd meine postings wohl als erstes mal in Englisch machen und je nach Zeit dann in Deutsch nochmal. Ich denke, es ist auch für den online translator einfacher von Englisch nach Deutsch als umgekehrt. Da wir zu oft slangs benutzen.
dynas
Clan Member
Homepage: space-in.de
Betreff:

· 
Gepostet: 04.08.2006 - 15:01 Uhr  ·  #4
Zitat geschrieben von -=CVRL=- Carioca
hi guys,
am i blind or do i not find the clanmembers and HLstatsXsite link? Or is this board not ready till now? Or... it will not be linked?? But this board is cool, i realy like it. I think the most clicked link on our old site was the forum button, so its enough to host only a board. All infos can also be linked here...
greetings to all,
Carioca

PS: i am to lazy now to write in German too ^^

huhu have a look right down on the portal - in q_links i have added a link to the hlstatsx - the teampagemod i will install soon - its a lot of work to add the php files for this mod.

huhu, schau mal rechts unten auf der portalseite - bei den q_links habe ich einen link to den hlstats hinzugefügt - den teampagemod tu ich am we installieren - ist viel arbeit die php files zu intergrieren.

- menno. da müht man sich ab die links reinzuhauen und dann fällt es niemand auf - und in dem post auf portal steht doch das ich den teampage mod noch hinzufügen muss - HEHE - menno ^^ - LOL
Nelson
Rainbow User
Herkunft: Norderstedt
Homepage: phpkit-award.de
Betreff:

· 
Gepostet: 04.08.2006 - 15:08 Uhr  ·  #5
;)

wenn du schon dabei bist kannste ja auch die q-links weiter nach oben machen ....
frag mich jetzt aber nicht wie ....
Carioca
Administrator
Betreff:

· 
Gepostet: 04.08.2006 - 19:43 Uhr  ·  #6
hmm, at home i would maybe see it on 21 inch monitor. But at work i have only 17 inch with 1024 resolution, so i didnt see, i didnt scroll down ^^.
[el] Gringo
Serious User
Herkunft: WORLD EU DE NRW GT
Homepage: electro1337.de
Betreff:

· 
Gepostet: 05.08.2006 - 10:00 Uhr  ·  #7
i've seen it =) thx for implementing our eagle =)

btw don't u have some special rank for me? like board spammer or something like that? ;)
Gewählte Zitate für Mehrfachzitierung:   0

Registrierte in diesem Topic

Aktuell kein registrierter in diesem Bereich

Die Statistik zeigt, wer in den letzten 5 Minuten online war. Erneuerung alle 90 Sekunden.